marți, 26 noiembrie 2013

Incerc sa trec peste...

Incerc de ceva vreme sa trec peste .

Chiar nu mai stiu ce sa fac . M-am saturat sa plang mereu , m-am saturat sa astept sa treaca odata durerea pe care o simt acum. Sunt dezamagita de mine , sunt dezamagita de toate persoanele care mi-au zis ca o sa treaca totul dar nu trece. Sunt asa de derutata de viata asta pe care o duc in cat nici nu mai stiu daca merita sa o continuui asa , poate credeti ca aberez dar chiar este asa. Sentimentul ca sunt inlocuita isi face aparita tot mai des . Din viata mea lipseste persoana de care am nevoie. Am ajung sa cred ca sunt o greseala . Am ajuns sa nu dorm cu zilele si sa fumez ca o dependenta de tigari. Mi-am sticat viata doar pentru ca nu am stiu sa zic cuvintele potrivite la momentul potrivit.
Am devenit asa abatuta,lipsita de viata,rece,timida si tacuta ca parca n-as fi eu…auzisem ca suferinta te schimba dar nu credeam vreodata ca ma va schimba asa de mult pe mine, care odata eram fatavorbareata, glumeata ,care nu avea niciodata stare…
Au fost momente în care îmi venea să îl las de tot, să plec şi să-l uit.. dar nu am putut, pur şi simplu nu am putut!

Dar in final El a plecat fara macar sa zica ceva....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu