luni, 26 martie 2012

Smile!


Dacă e un lucru pe care ador sa îl fac la nesfîrşit, acela e sa zambesc!
Si zambesc... mult! ♥
Zambesc cand aud la telefon vocea unei persoane dragi, zambesc cand mi se face un compliment sincer, zambesc cand imi simt prietenii aproape, zambesc cand persoana iubita ma saruta tandru pe frunte.
Zambesc chiar si atunci cand oamenii ma pun la zid... nu imi place sa le dau satisfactia de a vedea ca si-au atins scopul! Acela de a face rau.
Nu pot sa zambesc chiar intotdeauna, nu pot sterge mereu lacrimile cu zambete... dar ma lupt mereu cu mine pentru a-mi lasa zambetele libere sa-mi zburde pe chip.
Si nimeni, dar absolut nimeni nu poate sa imi fure zambetul atunci cand sunt fericita!
Imi place sa daruiesc zambete. Oricui. Oricum. Oricand. Oriunde. Pentru ca vreau sa daruiesc si altora, bucuria pe care mi-au facut-o si mie altii, facandu-ma sa zambesc!

Asadar, le multumesc celor care mi-au dat motive sa zambesc. Au fost multe. Si au contat mereu! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu