vineri, 3 februarie 2012

Trecut...Prezent...Viitor


Mă uit adesea în urma si realizez cat de repede trece timpul… Cate lucruri as fi putut sa fac…si cate altele am dus la capăt. Mi-am pierdut de multe ori timpul inutil, legată de lucruri sau persoane care nu îmi aparţineau si de care în mod sigur nici eu nu am aparţinut. Mă uitam astăzi la o fotografie de cand eram mica si am vazut in ochii mei cat eram de uimită, de un mic cadou primit de la Moş Crăciun .. eram atat de incantata si acum îmi amintesc acea senzatie de bucurie, emotia descoperirii acelui lucru ...aparent…banal... Am trecut mai departe zambind si spunandu-mi ca in fond asta trebuie sa insemne viata: rîsete, imbratisari, bucurii pentru lucrurile simple. Nu nervi pierduti pentru lucruri care nu sunt importante, Nu lacrimi varsate pentru persoanele care nu dau doi bani pe noi , Nu stres pentru un decor din care nici macar nu facem parte. Ar trebui sa traim in asa fel incat atunci cand privim inapoi sa putem spune ca nu regretam nimic pentru ca am vazut, am simtit si am trait tot ce se putea Vedea, Simti, Trai…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu