vineri, 3 februarie 2012

Cad.. dar ma Ridic!


Ma gandesc uneori la fostele mele relatii... Nu imi mai apartin acum... Le-am lasat in urma la fel ca pe acei oameni care au facut parte din ele si din trecut... Dar amintirile imi apartin! Amintirile sunt ale mele... Ele nu pot fi lasate in urma si nici sterse de cineva... Oamenii pe care i-am iubit si carora le-am impartasit visele mele de iubire apartin acum altcuiva, asa cum au apartinut altor femei inainte de mine. Si sunt fericita ca e asa. Sunt fericita ca sunt in grija altcuiva. Fericita ca apartin unei perioade trecute. Fericita ca eu am putut sa o iau de la inceput dupa fiecare sfarsit dureros, desi am ramas cu cicatrici... Fericita…caci acele cicatrici sunt ranile care azi s-au vindecat. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu