joi, 26 ianuarie 2012

Inutil..


E firesc si omenesc sa nu pot uita, amintirile cu el... Pe vremea cand mă iubea. :( Stia ca iubirea, dacă dispare, voi pleacă...Vroia sa vadă dacă, voi iubi si un alt băiat...Era un test Totul...
Acum e tîrziu.. Si nu pot sa dorm :( gandesc ce sa fac, ca, nu mie deloc uşor fără el....
Simt ca il pierd, ca incet incet se îndepărtează de mine..:( Nu pot face nimic sa-l impiedic sa plece. Incerc sa spun: "stai, nu pleca!!"
Incerc sa gasesc o solutie, simte ca e innutil totul si nu stiu daca ar trebui sa o las balta.. :(
Sufletul imi spune sa lupt pentru el, stiu ca despartindu-ne as suferi, dar nu vreau nici sa-l fac sa se simta obligat sa ramana langa mine pentru a nu ma rani.
=((
Apoi mai sunt si ai mei care spun ca m-am schimbat enorm de cand sunt cu el si ca petrec mult timp cu el fata-n fata sau la telefon, si eu simt ca nu e asa. Si cert cu ei...
Îmi zic: "mai bine-l sun, sa vad ce face.." Pană la urma tot eu sunt cea care-l caută... Si in final el nu se mai deranjează cu nimica.. :|:|:|:|:|
Situaţia e aiurea rău...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu